نگاهم در آیینه...

  عکس عاشقانه , عکس های عاشقانه 2014 , جدیدترین عکس های عاشقانه

 

     نگاهم در آیینه

                          فرو میریزد

  جزیره ای به زیر آب

                            میرود

           در ساحل آیینه

   دستانی کورمال

                         عطر تو را میجویند

     و پرندگان

                        بودن جزیره را


        فراموش میکنند...



نظرات شما عزیزان:

مبیلی
ساعت11:55---8 دی 1393
آهنگ وبتو خیلی دوس دارم خیلی آرومه
پاسخ:سلام عزیزدل... قربانت عزیزم وب متعلق به خودتونه


reza
ساعت21:58---16 آبان 1393
حسادت یا خساست ؟


اسمش را هرچه میخواهی بگذار ،


من میخواهم تو فقط عزیز دل من باشی !


reza
ساعت12:03---22 خرداد 1393
هر وقت دلم گرفت لبخند میزنم

به یاد کسی که برای لبخندش بارها دلم گرفت . . .


آناهیتا
ساعت11:15---4 ارديبهشت 1393
سلامممممممم عزیزمممم دلم واست خیلی تنگ شده بووووود چ خوب ک اومدی.دیگه داشتم ناامید میشدم.منم خیلی دوستت دارم گلم.ای جاااااااااااااااان.
پاسخ:سلام عزیزدل...فدات گلم به همچنین...ناامید؟طرفدار استا و ناامیدی؟عزیزجان منو ببخش این روزها کمتر سرمیزنم درسام سنگین تر شدن خیلی بده...منم شما رو مثل خواهر خودم دوست دارم..فدات آبجی


anahita
ساعت20:02---27 فروردين 1393
سلام محدثه جوننممم خوبی عزیز دل؟؟؟کم پیدایی گل من نکنه باز قهری خانووووووومی آخه سر نزدی نگرااااااااااااااااااااان شدم.
پاسخ:سلام گل من ممنونم ... شرمنده عزیزدل درسام زیادشدن دیگه نمیتونم هرروز بیام وب...شما به بزرگی خودت ببخش ...آخه عزیزم قهر چیه دیگه من که یبار گفته بودم محدثه با قهر جور درنمیاد!...دوستت دارم آبجی گلم


آناهیتا
ساعت13:38---2 فروردين 1393
سلامممم گلم خوبی؟؟؟چیکاراااااااا میکنی چ خبر عید خوش میگذره؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ:سلام عزیز دلم...ممنون ... عید هم شکرخدا خوبه...به شما چی خوش میگذره؟؟؟ شاد باشی


آناهیتا
ساعت12:44---29 اسفند 1392
سلام عزیزدلم خوبی؟؟؟گلم میگم جات خالی دیشب همه با هم با فامیلامون و خانوادمونو اینا هوش سیاااااااااااااااااااه دیدم خیلی چسبید عسیسممم عیدت مبارککککک.
پاسخ:سلام گلم...ممنون مگه میشه خوب نباشم!...عزیزم چه خوب بهت خوش گذشته امیدوارم همیشه شاد باشی عزیزم مهربونم عید شما هم مبارک


anahitaaaaaaa
ساعت15:25---26 اسفند 1392
مرسی عزیزم از اینکه زحمت کشیدی از وقتت زدی وبتو آپ کردی ممنون.اونم چه آپی خیلی زیبااااااا بوددددددددددددددد.
پاسخ:سلام گلم... خواهش میکنم وظیفمه عزیزم...ممنون فدات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 25 اسفند 1392 | 23:13 | نویسنده : mohadeseh |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.